piątek, 26 czerwca 2015

Zmiany!!!

Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga i dodałam zakładkę "Bohaterowie".
Rozdział jest w trakcie pisania, więc mam nadzieję, że dodam go szybko.

No i wiadomo... Już wakacje!!! Do której klasy po tych dwóch miesiącach luzu idziecie??? Ja do 1 gimnazjum... W sumie to się cieszę... Nowa klasa... Nowe twarze... Nowa szkoła... Nowi nauczyciele...
Ale z drugiej- musiałam pożegnać klasę z podstawówki...
Na moim świadectwie był pasek *-* A na waszych???


Piszcie czy podoba wam się nowy wygląd i czekajcie na rozdział!!! ^-^

2 komentarze:

  1. Wygląd bardzo mi się podoba. A co do posta to już nie mogę się doczekać. Pisz go szybko, bo nie wytrzymam. Życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Sorry, że tutaj, ale zapomniałam wcześniej. Ja też idę do pierwszej gimnazjum. I jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Wreszcie nowa szkoła i ludzie. Mimo iż będę tęsknić za podstawowką na pewno przyda mi się taka zmiana.
      A i ja również miałam świadectwo z czerwonym paskiem. W tym roku nawet nieźle mi poszło z ocenami, średnia 5,67.

      Usuń